מה זה הסתיידות כלי דם?

הסתיידות עורקים – מידע אודות אבחון וטיפול טבעי

הסתיידות כלי דם, או הסתיידות עורקים, הינה תהליך שמתרחש בגוף שלנו בהדרגה, במקרים בהם מצטבר על דפנות העורקים שלנו, חומרים המכילים כולסטרול ושומנים (זוכרים שאמרו לנו שכולסטרול ושומן זה רע? זאת בדיוק הסיבה) חומרים אלה יכולים להצטבר, עד למצב בו העורק נסתם לחלוטין ולא מתאפשרת בו זרימה של דם – נוזל החיים שלנו.

סליידר

מדוע זה נקרא הסתיידות ומה ההשפעה שלה עלינו?

לתופעה מסוג זה, קוראים בשם הסתיידות, מכיוון שכאשר מנתחים עורק כזה מוצאים בפנים חומר נוקשה ולעיתים קרובות צבעו בהיר עד כדי הצבע הלבן, כך שהוא מזכיר במרקם ובצבע שלו את החומר סיד. השפעת הסתיידות העורקים עלינו, יכולות להיות משמעותיות ואף מסכנות חיים. הן יכולות להשפיע עלינו החל מתחושת כאב קל עד משמעותי דרך פצע ונמק ואפילו עד לצורך בקטיעה של איבר

כלי דם שונים יכולים להיפגע בתהליך חסימת כלי הדם, אך ישנם מקומות בגוף שלנו, אשר שכיחים יותר להיווצרות של הסתיידות כלי דם.  מקומות אלה הינם – עורק הלב, עורקי הצוואר, עורקים תת בריחיים, עורקי הכליות, אבי העורקים, עורקי המעיים והעורקים המזרימים דם אל המפשעה והגפיים התחתונות שלנו.

מניעה וטיפול

מניעה של הסתיידות כלי דם, נעשית כבר מגיל צעיר על ידי הפסקת עישון והמעטה בכמות מזונות שומניים והימנעות מכולסטרול שאינו טוב לנו.  עם טיפול מתאים במקרה של רמות שומן גבוהות בדם. במקרים מסוימים ניתן לנתח ולבצע מעקף של האזור החסום או ניקוי של העורק ובכך לפתור את זרימת הדם ולאפשר לנו להמשיך לתפקד בצורה תקינה. דרך נוספת לטיפול במקרים כאלה, הינה באמצעות הרחבה של העורק הפגוע עם בלון דרך צנתור וגם כך, לאפשר זרימה של דם בעורק הפגוע.

אבחון וטיפול טבעיים ברפואה משלימה

אבחון מצב של הסתיידות כלי דם, הוא אפשרי באמצעות אבחון טבעי בשיטת האירידולוגיה. בשיטה זו, נמפה את גלגל העין ואת לובן העין בצילום מקצועי ודוקטור מרים גרבר, כמומחית בתחום האירידיולוגיה והרפואה המשלימה, תוכל לאבחן את מצב ההסתיידות רק מעצם אבחון גלגל העין שלכם. האבחון מתבצע בפגישה אחת בקליניקה של מרים גרבר. הוא אינו פולשני, אינו כואב ומתאים לכל גיל ולכל אדם.

ומה קורה אחרי האבחון?

לאחר האבחון, הדוקטור תציע לכם מגוון של אפשרויות טיפול ובמקביל, תפנה אתכם לרפואה קונבנציונלית להמשך טיפול ובדיקות לטובת הימנעות מהחמרה של המצב. הטיפול הטבעי, אותו מרים גרבר מציעה, הינו טיפול הוליסטי אשר מגיע ממקור הרפואה המשלימה – שילוב של נפש וגף, לטובת ניצחון על כשלים בגוף שלנו. במקרים של הסתיידות כלי דם, ישולבו מספר שיטות טיפול שונות, יחד עם תזונה מתאימה ותפריט מותאם להקטנת הנזק והאטת קצב ההסתיידות.

יתרונות נוספים של שימוש בשיטות טבעיות ואבחון טבעי

בעזרת אבחון בשיטת האירידיולוגיה, ניתן לזהות מקרים רפואיים רבים ולבצע אבחנות מוקדמות, אשר משפרות משמעותית את תכנית הטיפול הקונבנציונלי והטיפול המשלים שיוצע למטופל. באבחון, ניתן לזהות גם מחלות נוספות, חולשה באזורים ואיברים שונים בגוף, באמצעות מציאת האיבר המוחלש בגוף ניתן יהיה להתאים תכנית תזונתית על מנת לעזור להם להתחזק ולשקם אותם. כמו כן גם במקרים של פוטנציאל לכולסטרול או שומנים בדם ניתן יהיה לבצע תכנית מונעת, אשר תכלול צמחים, תטא הילינג ותזונה מותאמת אשר יחד, ידאגו שהתופעה שאובחנה תמוגר או תהיה בשליטה. הטיפול נעשה באמצעות מתן מענה לשורש הבעיה ולא רק לסימפטומים החיצוניים. גוף ונפש יחד, אשר יובילו להחלמה ולניצחון הנפש והגוף יחדיו.

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם


    מרים גרבר אירידיולוגיה