ד”ר מרים גרבר .Ph.D. MBMD Dip.H.Ir באירידיולוגיה וריפוי טבעי גוף ונפש

אם אתם חווים לפעמים תחושה של אבדן שליטה על החיים, או תחושה של חוסר ביטחון זמני, קושי להחליט בין 2 אפשרויות או “רכבת המחשבות ” דוהרת בראשכם – זה הזמן שמרים תתאים לכם פרחי באך כדי שתוכלו לחזור לאיזון כמה שיותר מהר ללא תרופות וללא תופעות לוואי. “שיטת העבודה שלי מתבססת על התאמה מדויקת של התמצית המתאימה לכם ביותר.
נסו והיווכחו!

לעיתים אדם חווה חוסר איזון רגשי זמני שגורם לו לאבד את הפוקוס והבהירות בחיי היום יום.

מרים גרבר אירידיולוגיה
מרים גרבר אירידיולוגיה

מתעניינים עבור טיפול בפרחי באך? הכירו את ד”ר באך, פסיכיאטר מהמאה הקודמת, ד”ר באך מצא שילוב של 38 צמחים שיוצרים איזון רגשי מחודש, כאשר משתמשים בהם בצורת תמצית שהוכנה בשיטת ההומיאופתיה. בסדרה קיימות 7 קבוצות המטפלות במצבים זמניים של: פחדים, חרדות, חוסר בטחון עצמי, דאגת יתר, דכאון, מחשבות טורדניות ותחושות של אי התאמה, בעזרת טיפול בפרחי באך, ניתן להתגבר על כל אלו, ללא ניתוחים, ללא כדורים, כן! זה אמיתי כל זה באמצעות תמציות פרחי באך אבחון וטיפול!

היתרון הגדול הוא ההשפעה המיידית והעדר תופעות לוואי, תמציות פרחי באך הינן קלות לשימוש, מאפשרות אבחון וטיפול ומוכיחות תוצאות נפלאות בילדים ומבוגרים.

טיפול בפרחי באך בעזרת בקבוקונים מיוחדים עם תמציות פרחים מיוחדות
דוגמא טרייה לשימוש מעשי תמציות פרחי באך אבחון וטיפול:
בטיפול עם מטופל שעובדות חיים לא נעימות נחתו על ראשו והתעוררו אצלו תחושות קשות של “למה זה קורה לי, למה זה מגיע לי, למה דווקא אני?”

טיפול בתמצית ה- Willow שחררה אצלו תוך כמה ימים את תחושת הקורבנות וחייו נעשו קלילים וחופשיים יותר.

תמציות פרחי באך אבחון וטיפול ניתן לרכוש אצל ד”ר מרים גרבר, מומחית בתחום באירידיולוגיה ריפוי טבעי גוף ונפש בישראל או בביתי מרקחת לפי מרשם.

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם


    מרים גרבר אירידיולוגיה