ד”ר מרים גרבר .Ph.D. MBMD Dip.H.Ir באירידיולוגיה וריפוי טבעי גוף ונפש

עד היום הפתרון לבעיות רגשיות נתון אך ורק בידי פסיכולוגים ופסיכיאטרים. מימיה הראשונים של הפסיכולוגים המטפלים נעזרו ועדיין נעזרים בשיחות והפסיכיאטרים, לרוב, מטפלים בעזרת כדורים פסיכיאטרים העובדים על החלקים במוח שאחראיים על הפרשת הורמונים, ניאורו-טרנסמיטרים ועוד ונועדות להשתיק את אותם החלקים שפעילים ביתר ויוצרים את “הרעשים” בהרגשה ובחשיבה.

בשעה שיחה עם המטופל הפסיכולוג יכול להתייחס אך ורק למה שהמטופל מספר. המטופל לא תמיד זוכר אירועים טראומטיים או את סדר האירועים או אפילו את האנשים שהיו מעורבים באירועים אלו.
לעתים קרובות פועל מנגנון ההגנה על מנת לשמור על הנפש מהתפרקות מוחלטת.

מרים גרבר אירידיולוגיה
מרים גרבר אירידיולוגיה

רוב חוויות עבר נשארות  מודחקות בתת מודע וחלקים גדולים מהשפעות טראומה נמצאות בחלק הלא מודע של המוח. שיטת הטיפול בה אני עובדת, שבחלקה מבוססת על מבחן שריר, (קינסיולוגיה) מאפשרת לגשת אל תת המודע והלא מודע ולשלוף משם את המידע המצביע על מקור הטראומה, מקור הבעיה הרגשית ממנה סובל המטופל.

החלק היפה בטיפול זה הוא שלא תמיד יש צורך לעמת את המטופל עם האירועים ולעורר בכך רגשות מודחקים. הטיפול מרוכז בפירוק הרגשות השליליים שנצמדו לטראומה ומחזיקים אותה “בחיים”. לעתים קרובות, לאחר טראומה, הולכות לאיבוד יכולות, אדם מרגיש חסום, מצב הרוח אינו מתרומם ויש קושי גדול לחוות שמחה.

כמו כן, יש קושי למצות את הפוטנציאל שעמו אדם נולד והתחושה היא של “חיים מבוזבזים”, תקיעות, חוסר יכולת לקבל החלטות, קושי בלמידה וקושי ליצור מערכות יחסים או להישאר בתוכן. הטיפול קצר יחסית, ללא תופעות לוואי, מדויק ומשחרר את האדם מהכאב הנפשי שמלווה את חייו.

לא אחת הייתי עדה לשינוי דרמתי בהתנהגות המטופלים, שמחת החיים חדשה ויצירת מערכות יחסים שלפני הטיפול לא התאפשרו. הטיפול לא מתאים לאנשים עם מחלות נפש קשות למרות שגם להם ניתן לייצור הקלה בסבל.

הטיפול כן מתאים לילדים ומבוגרים ולכל אדם מן הישוב שחווה אחת לכמה זמן חוסר איזון רגשי, פחדים, חרדות ופוביות. מומלץ כטיפול יעיל בפוסט טראומה.
פתרון בעיות רגשיות בדרך פשוטה ומהירה, מרים גרבר, אירידולוגיה וריפוי טבעי גוף/נפש.

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם


    מרים גרבר אירידיולוגיה